Jak oczarować klienta, czyli visual merchandising w kwiaciarni

We współczesnej kwiaciarni kwiaty w wazonach i jednocześnie florysta za ladą to nie wystarczy. Tak naprawdę trzeba podejmować się wielu różnych działań, by dało się uzyskać pozytywne efekty. Marka musi się odpowiednio wykazać z jak najlepszej strony. Ekspozycja kwiatowa jest na pewno bardzo ważna, ponieważ klient, gdy na nią...

Trudne sytuacje w kwiaciarni

Bez wątpienia kwiaty to piękna i ciekawa branża, ale może ona sprawiać wiele trudności. Są takie sytuacje, w których trudno będzie odpowiadać na oczekiwania klientów, którzy będą szczególnie wymagający. Jak więc sobie z takim trudnym klientem poradzić? Przede wszystkim trzeba robić wszystko, by nie dopuszczać do sytuacji...

Internet w służbie kwiaciarni

Od kwiaciarni oraz pracowni florystycznej klienci wymagają coraz więcej. Nie chodzi już o proste bukiety kwiatów czy dekoracje. Zdecydowana większość klientów stara się szukać czegoś wyjątkowego. Dlatego nie ma się co dziwić, że w pracowniach florystycznych ciągle rośnie liczba różnych usług, które są tam realizowane. Do...

Reklamacje w kwiaciarni

Każdy z nas każdego dnia będzie uczestniczył w obrocie prawnym. Również rynek kwiatów w tym uczestniczy. Jeśli dokonujemy sprzedaży kwiatów to również zawieramy umowę sprzedaży konsumenckiej. Jeśli w takiej transakcji wszystko przebiega bez problemów nikt nie zastanawia się nad tym czy dotyczą tej branży takie pojęcia jak...

Fachowa obsługa klienta to podstawa sukcesu

Jeśli spojrzy się na klientów w kwiaciarniach to zobaczymy, że są takie osoby, które polują wyłącznie na niską cenę, ale będą również te osoby, które chcą kupować świadomie i oczekują miłej obsługi, ładnych kwiatów a cena nie ma dla nich takiego znaczenia. Okazuje się, że nasi klienci obecnie są coraz bardziej...