Wygrywaj jakością i inwencją

jakość usług kwiaciarni Jeśli weźmiemy do ręki gazetę reklamową w sklepach dyskontowych to szybko zobaczymy tam tanie kwiaty, ponieważ obecnie taka oferta staje się coraz bardziej popularna w tego typu sklepach.

Może się więc okazać, że liczy się tylko cena i na to konsumenci zwracają swoją uwagę. Oczywiście coś w tym jest, ponieważ będzie grupa takich klientów, dla których cena będzie najważniejsza. Ale nie tylko te osoby decydują się na zakup kwiatów. Jeśli spojrzy się na rynek to zobaczymy, że dynamika jest tam różna i będzie można mówić o różnych grupach klientów. Każdy szuka takich produktów, które jemu będą odpowiadać. Można znaleźć także takie osoby, które nie będą się kierować wyłącznie ceną, ale zwrócą uwagę również na inne kwestie.

wizerunek kwiaciarni Właściciele kwiaciarni coraz częściej muszą szukać innych metod na walkę o klienta niż cena. Najczęściej bowiem okazuje się, że ceną nie ma możliwości prowadzić skutecznej walki. Przede wszystkim większość kwiaciarni nie ma możliwości zaoferować tak niskiej ceny jak dyskontowe sklepy, które kupują kwiaty w dziesiątkach tysięcy. Dlatego sposobem na walkę o klienta mogą być czynniki pozacenowe, którymi jak się wydaje taka firma powinna pokonać sklep dyskontowy. Jeśli chodzi o takie istotne kwestie, które warto tutaj wspomnieć to jakość kwiatów.

Niestety to co będziemy dostawać w dyskontach jest najczęściej marnej jakości. W kwiaciarni najczęściej liczyć można na kwiaty dużo lepsze, które będą zarówno wyglądać pięknie jak i też będą się charakteryzować odpowiednią wytrzymałością, nie zaczną więdnąć pierwszego dnia. Kwiaciarnia może także walczyć o klienta swoją inwencją estetyczną. Dla poszczególnych kontrahentów przygotowywać można piękne bukiety, których nie da się kupować w dyskoncie. Dobra kwiaciarnia może obecnie konkurować z niskimi cenami, ale trzeba umieć to robić. Nie będzie to łatwe i dlatego trzeba wykazać się taką profesjonalnością, która zdecydowanie to wszystko nam ułatwi i będzie można rzeczywiście skutecznie powalczyć o klientów, którzy nie chcą tanich kwiatów z dyskontu.