Wygrywaj jakością i inwencją

Jeśli weźmiemy do ręki gazetę reklamową w sklepach dyskontowych to szybko zobaczymy tam tanie kwiaty, ponieważ obecnie taka oferta staje się coraz bardziej popularna w tego typu sklepach. Może się więc okazać, że liczy się tylko cena i na to konsumenci zwracają swoją uwagę. Oczywiście coś w tym jest, ponieważ będzie grupa...

Z ZIEMI HOLENDERSKIEJ DO POLSKI, Czyli o kwiatach prosto pod drzwi kwiaciarni

Osoby, które prowadzą kwiaciarnie cały czas szukają sposobów na to, by ich praca stała się łatwiejsza i można było pracować bardziej efektywnie. Jednym z takich rozwiązań jest obecnie zamawianie kwiatów w sieci z dostawą bezpośrednio do kwiaciarni. Okazuje się, że obecnie coraz więcej firm decyduje się na takie właśnie...

Biznes kwiatowy - jaki jest naprawdę?

Na polskim rynku z każdym rokiem funkcjonuje mniej kwiaciarni. Badania pokazywały, że tych firm było rzeczywiście dużo, ale jednak z roku na rok firm jest jednak mniej. Wydawało się, że tendencja będzie się zmieniać, ale na tą chwilę wygląda na to, że była to złudna nadzieja i nadal liczba kwiaciarni się zmniejsza. W ciągu 3...

Kwiaciarnia z własną marką

Jeśli otwieramy nową albo chcemy zmienić działającą już kwiaciarnią powinno się myśleć o tym, by wykreować jakieś atuty, które mogą sprawić, że nasza firma na tle konkurencji będzie wyglądać dużo lepiej. Dobrze będzie wykreować swoją własną markę, która będzie bardzo dobrze rozpoznawalna przez wszystkich naszych...