Kwiaciarnia z własną marką

własna kwiaciarnia Jeśli otwieramy nową albo chcemy zmienić działającą już kwiaciarnią powinno się myśleć o tym, by wykreować jakieś atuty, które mogą sprawić, że nasza firma na tle konkurencji będzie wyglądać dużo lepiej.

Dobrze będzie wykreować swoją własną markę, która będzie bardzo dobrze rozpoznawalna przez wszystkich naszych kontrahentów. Pojęcie marki z zasady jest pojęciem złożonym, którego nie będzie się dało jednolicie określić. Nie ma jednoznacznej definicji, które będą się do tego odnosić. Trzeba sobie powiedzieć, że marka to pojęcie złożone i pewien symbol, który będzie określał dobra i usługi firmy w ramach konkurencji innych przedsiębiorstw. Marka to również pewien produkty, który może budować nasze wartości dodane. Od tego również zależy jak klienci będą nas cenić i czy będą pozytywnie patrzeć na naszą firmę. W pewnych sytuacjach marka staje się jakby formą łącznika między oczekiwaniami klientów a filozofią działania kwiaciarni.

charakterystyczny wygląd kwiaciarniMarka może być pewną obietnicą i może budować stabilność oraz jednolitość wszystkich podejmowanych przez firmę działań. Dobrze wykreowana marka jest dla firmy wartością dodaną. Florysta, który tworzy dla siebie idealną markę będzie mógł cieszyć się również potencjalnym zadowoleniem klientów. Jeśli jednak chcemy sobie zbudować rozpoznawalną markę trzeba opracować plan działania, w ramach którego będzie się podejmować konkretne zadania do wykonania.

Na początek trzeba mieć pewną wizję. W jej określeniu będzie trzeba sobie powiedzieć w czym chcemy być dobrzy i jakie kwestie dla naszej firmy są najważniejsze. Jeśli tworzymy nazwę dla firmy nie można kierować się wyłącznie modą, która panuje w danej chwili, ponieważ taka moda niestety minie a nasza firma ma działać przez lata. Dlatego marka musi być tak przygotowana, że będzie miała charakter ponadczasowy i będzie się wyróżniać oraz może być rozpoznawalna. Kolekcja będzie w stanie odzwierciedlać wizję, która stanie się podstawą do tego co będziemy realizować. nasza własna marka musi mieć także własny wykreowany styl.